Το νέο βιβλίο της Natasha Fraser-Cavassoni της, Monsieur Dior: Once Upon a Time (Οκτώβριος 2014, Pointed Leaf Press), δίνει μια λεπτομερή εικόνα του μεγάλου οίκου μόδας κατά τη διάρκεια των δέκα ετών που τη διύθυνε ο Christian Dior, πριν από το θάνατό του, περίοδο που κατάφερε να χτίσει ένα εμπορικό σήμα αρκετά ισχυρό για να διαρκέσει 68 χρόνια και εξακολουθεί να κυριαρχεί. Φωτογραφίες από θρύλους όπως οι Cecil Beaton, Henri Cartier-Bresson, Lord Snowdon, και Willy Maywald και ανέκδοτο υλικό από τα Αρχεία Dior, κάνουν ακόμα πιο γοητευτική αυτή την περίοδο.
Στη δεκαετία που ακολούθησε τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, οι άνθρωποι ήθελαν να ξεχάσουν τη φρίκη και την αιματοχυσία. Ήθελαν απολαύσεις, διασκέδαση και ομορφιά. Οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο ήθελαν κάτι λαμπερό και θηλυκό. Ήταν κάτω από αυτές τις συνθήκες, που ο οίκος μόδας ιδρύθηκε το 1946. Με αρώματα, κοσμήματα και αξεσουάρ, γρήγορα εξελίχθηκε σε μια παγκόσμια αυτοκρατορία.